Proje Yönetimi Yaklaşımımız

Proje Yönetimi Yaklaşımımız

Tüm projelerimizde, uygulanabilirlik çerçevesinde Project Management Institute (PMI) tarafından belirlenen Proje Yönetim Metodolojisi kullanılır.

Proje Başlangıcı

  • Proje paydaşlarının belirlenmesi ve gereksinimlerinin analiz edilebilmesi için proje planlama toplantısı gerçekleştirilir.
  • Proje Sahibi ve Proje Yöneticisi (Kurumunuz & Lostar) belirlenir.
  • Proje ekibi belirlenir. (İş faaliyetleri hakkında bilgi alınabilecek uzmanların belirlenmesi)
  • Proje Başlatma Dokümanı ve ilgili proje dokümantasyonu hazırlanacaktır. (Proje ekibi, proje yöneticisi, proje sahibi, proje kapsamı, dokümantasyon bilgisi, proje planı, iletişim planı vb. içerir)
  • Proje Başlatma Belgesi şirket içinde yayımlanır.
  • Proje Zaman Çizelgesi hazırlanır ve üzerinde mutabık kalınır.

Proje Süresince

  • Proje paydaşlarının gereksinimlerinin sağlanabilmesi amacıyla sürekli olarak çıktıların kalite kontrolü gerçekleştirilir.
  • Proje’nin genel durumunu tanımlayan Proje Durum Raporları periyodik olarak yönetim ile paylaşılır.
  • Projenin ilerleme durumunu tanımlayan ilerleme raporları periyodik olarak ilgililer ile paylaşılır.
    Proje riskleri takip edilir, raporlanır ve yönetilir.
  • Proje Planı takip edilir.

Proje Kapanışı

  • Proje teslimi ve kabulü gerçekleştirilir.
  • Proje kapanış toplantısı gerçekleştirilir.
  • Projelerdeki öğrenilmiş dersler ve geliştirme önerileri hakkında bilgi alışverişinde bulunulur.
  • Proje kapanışı gerçekleştirilir.