Proje Yönetimi Yaklaşımımız
Tüm projelerimizde, uygulanabilirlik çerçevesinde Project Management Institute (PMI) tarafından belirlenen Proje Yönetim Metodolojisi kullanılır.
Proje Başlangıcı
- Proje paydaşlarının belirlenmesi ve gereksinimlerinin analiz edilebilmesi için proje planlama toplantısı gerçekleştirilir.
- Proje Sahibi ve Proje Yöneticisi (Kurumunuz & Lostar) belirlenir.
- Proje ekibi belirlenir. (İş faaliyetleri hakkında bilgi alınabilecek uzmanların belirlenmesi)
- Proje Başlatma Dokümanı ve ilgili proje dokümantasyonu hazırlanacaktır. (Proje ekibi, proje yöneticisi, proje sahibi, proje kapsamı, dokümantasyon bilgisi, proje planı, iletişim planı vb. içerir)
- Proje Başlatma Belgesi şirket içinde yayımlanır.
- Proje Zaman Çizelgesi hazırlanır ve üzerinde mutabık kalınır.
Proje Süresince
- Proje paydaşlarının gereksinimlerinin sağlanabilmesi amacıyla sürekli olarak çıktıların kalite kontrolü gerçekleştirilir.
- Proje’nin genel durumunu tanımlayan Proje Durum Raporları periyodik olarak yönetim ile paylaşılır.
- Projenin ilerleme durumunu tanımlayan ilerleme raporları periyodik olarak ilgililer ile paylaşılır.
Proje riskleri takip edilir, raporlanır ve yönetilir. - Proje Planı takip edilir.
Proje Kapanışı
- Proje teslimi ve kabulü gerçekleştirilir.
- Proje kapanış toplantısı gerçekleştirilir.
- Projelerdeki öğrenilmiş dersler ve geliştirme önerileri hakkında bilgi alışverişinde bulunulur.
- Proje kapanışı gerçekleştirilir.