ISO 20000, ITIL süreç yaklaşımı ile uyum ve tamamlayıcılık öğeleri içeren, iş birimleri ve müşterilere etkili bilgi teknolojileri hizmeti sunumu…
Gap/Fark Analizi ile kurumun belirlediği hedef doğrultusunda inceleme yapılarak hedeflenen şartlar ile mevcut durum arasındaki farklar raporlanır ve eksikliklerin giderilmesi…
İç denetim, kurumun her türlü faaliyetini gözden geçirmek, geliştirmek, iyileştirmek ve kuruma değer katmak amacıyla bağımsız güvence ve danışmanlık hizmeti…
Bilgi ve İlgili Teknolojiler için Kontrol Hedefleri (COBIT– The Control Objectives for Information and Related Technology) ISACA (Information Systems Audit…
BT yönetişiminin ilk amacı, BT faaliyetlerinin iş hedefleri ile aynı doğrultuda ilerlemesinin sağlanmasıdır. BT ile iş hedefleri arasındaki stratejik uyumun…
BT Felaket Kurtarma Planı, hasardan geriye kalanı kurtarmanın yanı sıra, risklerin en düşük seviyede gerçekleşmesini ve riskler gerçekleşse dahi kurumların…